The New Levi's Curve ID


Att prova jeans är bland det värsta jag vet
och jag tror att många andra där ute kan förstå hur jag känner när jag säger; dåliga provrum, ljus som får en att se ut som ett träsktroll och jeans som aldrig tycks passa. Inte det roligaste, eller hur? Tur är väl då att Levi's har kommit med ett nytt koncept. Efter att ha mätt 60 000 kvinnor har de kommit fram till tre olika modeller; slight curve, demi curve och bold curve som representerar 80 % av de testade kvinnornas kroppar. Väl i butik får du dina mått tagna och kan efter detta välja ut de par som passar just Dig! Ryktet säger att de är "helt perfekta" och "det bästa köpet på länge" och vad jag har sett är de riktigt snygga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0