If I were a boy...

Källa: Andreaswijk

... skulle jag inte tveka en sekund på att göra mer än att bara kika in på Andreas Wijks bloppis. Jag tycker att killen har en sjukt snygg stil och han lyckas alltid sätta outfit efter outfit rakt av. Men varför inte köpa någonting till brodern, eller kanske sin pojkvän? Mest bara för att vara snäll. Och för att få killen att ha den stil man kanske egentligen vill att han ska ha.. Ta en titt!

Manligt mode (framför allt svenskt) är något som jag tycker är väldigt inspirerande. Jag älskar kläder för män! Kanske har det att göra med att jag har växt upp med en bror, eller så har det bara kommit av sig själv. Så länge jag kan minnas har jag varit avundsjuk på killars utbud av snygga kläder. När jag säger det tycker oftast andra att jag har helt fel (speciellt killarna själva som tycker att vi tjejer har mycket bättre utbud). Det kan ligga någonting i det de säger, men det handlar bara om att hitta rätt ställen - då finns det hur mycket snyggt som helst till killar.

Tips: Kolla in Velour, Acne, Whyred, Cheap Monday och Weekday för att hitta snygga killkläder till bra priser. För att inte glömma H&M som har bra baskläder till grymma priser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0